Onderhoudsabonnement

Samen met u zijn wij verantwoordelijk voor het onderhoud aan de woning. Groot onderhoud doen wij. Daar hoeft u zelf niets aan te doen. Voor klein onderhoud aan en in uw woning bent u als huurder wettelijk verantwoordelijk. Wilt u liever dat een groot deel van het klein onderhoud door onze allround medewerkers wordt gedaan? Sluit dan een onderhoudsabonnement bij ons af. Hieronder leest u wat het abonnement inhoudt en hoe u zich aan kunt melden. 

  • 1

    Wat zit er in het onderhoudsabonnement?

    Een groot aantal van de kleine onderhoudswerkzaamheden is ondergebracht in het onderhoudsabonnement. Denk hierbij aan het repareren van een doorlopend toilet, een kapotte wandcontactdoos of een klemmende binnendeur. Daarnaast maakt een tweejaarlijkse keuring van uw woning onderdeel uit van het abonnement. 

    Voor het onderhoudsabonnement betaalt u maandelijks een vast bedrag. In onze onderhoudswijzer leest u welke reparaties binnen het abonnement vallen en wat de tweejaarlijkse keuring inhoudt.

  • 2

    Hoe kan ik mij aanmelden?

    Het abonnement sluit u af voor minimaal 1 jaar, daarna is deze maandelijks opzegbaar. U betaalt éénmalig € 30,- als instapbijdrage en vervolgens € 7,- per maand.

    Aanmelden voor het onderhoudsabonnement kan via de aanmeldkaart. Deze vindt u rechts op deze pagina als PDF bestand. Het PDF bestand kunt u uitprinten, invullen, ondertekenen en vervolgens naar ons opsturen. Indien u geen printer heeft kunt u ons verzoeken een formulier naar u te sturen. Mocht u het onderhoudsabonnement digitaal willen afsluiten, logt u dan hieronder in. Als u ingelogd bent, klik dan op "meld u online aan".

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden