Wij willen graag dat je tevreden bent met onze service. Jouw ervaring is belangrijk voor ons, want hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Als je niet tevreden bent, laat het ons dan op tijd weten. Op die manier kunnen we snel werken aan een oplossing. Gebruik het klachtenformulier op deze pagina om een officiƫle klacht in te dienen.
Belangrijk! Is er iets kapot in je woning? Meld dan een reparatieverzoek via
Geef je klacht ergens anders door
Deze commissie kijkt onafhankelijk naar je klacht en geeft advies. Zij kijken of het probleem is ontstaan door schuld van Fien Wonen. En of je hebt geprobeerd om het probleem samen met ons op te lossen. Bij deze commissie kun je niet terecht met klachten die al bij een rechter, deurwaarder of advocaat liggen. De Klachtencommissie neemt je klacht in behandeling en brengt een onafhankelijk en onpartijdig advies uit aan Fien Wonen.
Voor klachten over de huur of huurverhoging. Of verschil van mening over het onderhoud of de servicekosten. Ben je het niet eens met de uitspraak van de huurcommissie? Dan kun je naar de kantonrechter. Deze kan bijvoorbeeld ook onderhoud afdwingen. De huurcommissie kan alleen tijdelijke huurverlaging uitspreken.
Je kunt je klacht over het algemene beleid van Fien Wonen, als je er met ons niet uit komt, ook melden bij een huurdersvereniging.
Een misstand melden
Van een misstand is sprake als het maatschappelijk belang in gevaar komt en er sprake is van een of meer van de volgende kenmerken:
- er is sprake van een overtreding van de wet
- er is of dreigt gevaar voor de volksgezondheid
- er is of dreigt gevaar voor de veiligheid van personen
- er is of dreigt gevaar voor het goed functioneren van de openbare dienst als gevolg van een onbehoorlijke wijze van handelen of nalaten.
Je kunt een misstand doorgeven aan ons via